Bestelling en levertijden
![]() |
Hulp bij het bestellenProducten vinden via het hoofdmenu:
Producten vinden met de zoekfunctie: Vul in het zoekveld rechtsboven keywords voor het product dat u zoekt in (het systeem zal terwijl u typt suggesties doen). De zoekopdracht mag uit meerdere (keywords) woorden bestaan. U kunt ook op productnummer zoeken. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||
![]() |
De WinkelwagenKlik in het menu (rechtsboven) op het winkelwagen-icoon of op de knop betalen als u wilt afrekenen. Hier kunt u nog steeds producten verwijderen of aantallen aanpassen. Onderaan de winkelwagen verschijnen een aantal gerelateerde producten die direct mee te bestellen zijn. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||
![]() |
De bestelling afrondenU heeft eerder besteld bij Brouwmarkt BV en bent in het bezit van een account:
Is dit uw eerste bestelling bij Brouwmarkt BV en u heeft nog geen account:
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Uw bestelling achteraf wijzigenControleer zorgvuldig uw bestelling en uw gegevens voordat u de bestelling definitief plaatst. Omdat wij met een geautomatiseerd logistiek systeem werken is het niet altijd mogelijk uw bestelling achteraf aan te passen. Uiteraard zullen wij altijd ons uiterste best doen om de door u gewenste wijzigingen uit te voeren. Indien u onverhoopt iets verkeerds heeft besteld of iets aan uw bestelling wilt toevoegen adviseren wij u dit zo spoedig mogelijk telefonisch te melden via: +31 (0)850014149 en houdt het bestelnummer bij de hand. Als uw bestelling is ingepakt en/of verzonden zijn wijzigingen niet meer mogelijk. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Uw bestelling afhalenHet is natuurlijk ook mogelijk om producten in de winkel tijdens openingsuren af te halen. Wij leveren bijna ons gehele assortiment uit voorraad. Om zeker te zijn dat het door u gewenste product op voorraad is, kunt u telefonisch reserveren via onze klantenservice +31 (0)850014149. Brouwmarkt BV Markerkant 1111 1316 AE ALMERE. Klik hier voor een routebeschrijving. In de winkel kunt u contant of met PIN betalen. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
| ![]() |
Uw bestelling annulerenIndien u een bestelling wil annuleren kan dit alleen als deze nog niet is ingepakt en/of verzonden. Wij verzoeken u de annulering zo spoedig mogelijk telefonisch door te geven via +31 (0)850014149. Als uw bestelling al is verzonden, kunt u na ontvangst van het pakket een RMA nummer aanvragen om het pakket weer aan ons te retourneren. Let op: verzendkosten voor retourneren- of weigeren van een geannuleerde order zijn voor uw eigen rekening. |
|||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||
![]() |
LevertijdenBij Brouwmarkt BV wordt uw bestelling zo spoedig mogelijk* verwerkt. Bestellingen die op werkdagen voor 15:00 uur geplaatst zijn en betaald zijn door middel van iDeal, Rembours of een Creditcard worden meestal de volgende werkdag bij u bezorgd door TNT / PostNL. Kiest u voor een andere betaal- of verzendmethode dan duurt de verwerking meestal een werkdag langer.
* onder voorbehoud van storingen, stakingen en fouten van de betreffende vervoerders Levertijden rondom PasenBestellingen op vrijdag worden normaal verwerkt en onder bovenstaande condities meestal zaterdag bezorgd.*Bestelt u op de dagen erna, dan wordt uw bestelling dinsdag verzonden.* | |||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Uw levering volgen via Track & TraceOp het moment dat uw pakket door ons is verpakt, ontvangt u een email met hierin het track & trace nummer. Met dit nummer kunt u via de website van de betreffende vervoerder uw pakket volgen. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Ander afleveradres?Verwacht u niet thuis te zijn op één van de levermomenten van PostNL dan kunt u de bestelling kosteloos op een ander adres laten bezorgen. Kies tijdens het plaatsen van uw bestelling voor een ander afleveradres (bv. uw werk, kennissen of buren). |
|||||||||||||||||||||||||||