Bel +31 (0)36 5400844

De grootste winkel en webshop, ruim 5.100 producten DIRECT leverbaar!

Klachten en vragen

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Bij een klacht  over onze dienstverlening of producten vragen wij u om dezet zo spoedig mogelijk door te geven. U ziet aan de zijkant van uw scherm een groene 'tab' met het woord 'Helpdesk' klik hierop en u kan hier 24 uur per dag uw melding / klacht per email aanmelden. Tevens kan u hier foto's en bestanden bijvoegen met informatie die we nodig hebben om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Denk b.v. aan foto's van beschadigde zendingen en/of producten. Lever het materiaal snel en duidelijk aan, des te sneller kan het probleem opgelost worden.

U ontvangt na het indienen van de melding bij de helpdesk een ticketnummer waarmee u de melding kan volgen. 


U kunt uw klacht op de onderstaande manieren aan ons melden:

  • De beste methode is het gebruik van de groene 'tab' aan de zijkant van uw scherm met het woord 'Helpdesk' om uw klacht / opmerking aan te melden.
  • Als u geen 'ticketnummer' van de helpdesk ontvangt neem dan contact op met onze klantenservice.
  • Onze medewerkers zullen uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.
  • Bent u niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur uw klacht dan zo volledig mogelijk per brief of e-mail t.a.v. afdeling klantenservice.
  • Wij bekijken de klacht opnieuw bekijken en proberen -ndien mogelijk-  alsnog een oplossing aan te bieden.
  • Als uw klacht na de bovengenoemde stappen niet is opgelost, kunt u uw klacht indienen bij de Nederlandse Thuiswinkel Waarborg.
  • Is de klacht na het doorlopen van de klachtenprocedure nog niet opgelost, kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. www.sgc.nl.
  • De uitspraak van de Geschillencommissie is bindend.
  • Normaal gesproken lossen wij u klacht binnen 3-5 werkdagen op

 

Vragen en opmerkingen

Vragen en opmerkingen:

Heeft u vragen of opmerkingen over uw bestelling of de werking van uw product, neem dan via de Groene 'tab' met het woord 'Helpdesk' contact op met onze klantenservice. U ontvangt een ticketnummer waarmee uw vraag of opmerking mee te volgen is. Wij helpen u graag.