Bel +31 (0)36 5400844

De grootste winkel en webshop, ruim 5.100 producten DIRECT leverbaar!

Uw mening telt!

Reviews

Een review schrijven

Brouwmarkt BV hoort graag uw mening.

Deel uw ervaring en help andere klanten met uw beoordeling. Hiervoor gelden enkele simpele regels.


Een goede beoordeling:

  • Vertelt hoe en waar u het product gebruikt
  • Onderbouwt meningen met feiten
  • Geeft plus- en mogelijke verbeterpunten
  • Is begrijpelijk geschreven met verzorgd taalgebruik
  • Heeft een lengte van minimaal 10 woorden

Uw beoordeling wordt niet geplaatst in het geval dat:

  • De inhoud gebrekkig is b.v. reviews van één woord of zin
  • Zinnen in HOOFDLETTERS of andere afleidende zaken
  • Er van aantoonbaar plagiaat sprake is
  • Er contactinformatie zoals telefoonnummers, adressen en URL's vermeld worden
  • Er vluchtige informatie zoals prijzen en actualiteiten vermeld worden
  • Kwetsende taal gebruikt wordt
  • Er duidelijk sprake is van verkeerd gebruik van het artikel.
Vragen en opmerkingen

Vragen en opmerkingen:

Heeft u vragen of opmerkingen over uw bestelling of de werking van uw product, neem dan tijdens openingstijden contact op via de Groene 'tab' met het woord 'Helpdesk'. Wij helpen u graag.

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Het is vervelend als u na uw aankoop een klacht heeft over onze dienstverlening of producten. Daarom vragen wij u om uw klacht zo spoedig mogelijk door te geven aan de afdeling klantenservice via de Groene 'tab' met het woord 'Helpdesk'. Dit werkt het snelste en is door u te volgen via het Ticketnummer wat u ontvangt.

We doen er alles aan doen om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen.


U kunt uw klacht op de onderstaande manieren aan ons melden:

  • Neem eerst contact op met onze klantenservice via de Groene 'tab' met het woord 'Helpdesk'.
  • Onze medewerkers zullen uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.
  • Bent u niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur uw klacht dan zo volledig mogelijk per brief, fax of e-mail t.a.v. Afdeling klantenservice.
  • Wij zullen uw klacht opnieuw bekijken en (indien mogelijk) alsnog een passende oplossing aanbieden.
  • Als uw klacht na de bovengenoemde stappen niet is opgelost, kunt u uw klacht indienen bij de Nederlandse Thuiswinkel Waarborg.
  • Is de klacht na het doorlopen van de klachtenprocedure nog niet opgelost, kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. www.sgc.nl.
  • De uitspraak van de Geschillencommissie is bindend.
  • Normaal gesproken lossen wij u klacht binnen 2-3 werkdagen op