Uw mening telt!

Reviews

Een review schrijven

Brouwmarkt BV hoort graag uw mening.

Deel uw ervaring en help andere klanten met uw beoordeling. Hiervoor gelden enkele simpele regels.


Een goede beoordeling:

  • Vertelt hoe en waar u het product gebruikt
  • Onderbouwt meningen met feiten
  • Geeft plus- en mogelijke verbeterpunten
  • Is begrijpelijk geschreven met verzorgd taalgebruik
  • Heeft een lengte van minimaal 10 woorden

Uw beoordeling wordt niet geplaatst in het geval dat:

  • De inhoud gebrekkig is b.v. reviews van één woord of zin
  • Zinnen in HOOFDLETTERS of andere afleidende zaken
  • Er van aantoonbaar plagiaat sprake is
  • Er contactinformatie zoals telefoonnummers, adressen en URL's vermeld worden
  • Er vluchtige informatie zoals prijzen en actualiteiten vermeld worden
  • Kwetsende taal gebruikt wordt
  • Er duidelijk sprake is van verkeerd gebruik van het artikel.
Vragen en opmerkingen

Vragen en opmerkingen:

Heeft u vragen of opmerkingen over uw bestelling of de werking van uw product, neem dan tijdens openingstijden contact op via de Groene 'tab' met het woord 'Helpdesk'. Wij helpen u graag.

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Het is vervelend als u na uw aankoop een klacht heeft over onze dienstverlening of producten. Daarom vragen wij u om uw klacht zo spoedig mogelijk door te geven aan de afdeling klantenservice via de Groene 'tab' met het woord 'Helpdesk'. Dit werkt het snelste en is door u te volgen via het Ticketnummer wat u ontvangt.

We doen er alles aan doen om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen.


U kunt uw klacht op de onderstaande manieren aan ons melden:

  • Neem eerst contact op met onze klantenservice via de Groene 'tab' met het woord 'Helpdesk'.
  • Onze medewerkers zullen uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.
  • Bent u niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur uw klacht dan zo volledig mogelijk per brief, fax of e-mail t.a.v. Afdeling klantenservice.
  • Wij zullen uw klacht opnieuw bekijken en (indien mogelijk) alsnog een passende oplossing aanbieden.
  • Als uw klacht na de bovengenoemde stappen niet is opgelost, kunt u uw klacht indienen bij de Nederlandse Thuiswinkel Waarborg.
  • Is de klacht na het doorlopen van de klachtenprocedure nog niet opgelost, kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. www.sgc.nl.
  • De uitspraak van de Geschillencommissie is bindend.
  • Normaal gesproken lossen wij u klacht binnen 2-3 werkdagen op